Stefan Aruxandei ... ganduri

joi, 2 aprilie 2009


Si totusi, timpul trece !


Zilele acestea am descoperit pe youtube noi postari cu niste filmari ale Elenei Carstea, din 1993, deci au trecut 16 ani !!! Nu pot sa cred ! N-o sa comentez aici modul Elenei de a fi sau talentul ei, care este fara indoiala unul extraordinar ( am vazut-o in 2003 la cabaretul "Melody" din Mamaia cantand "The greatest love of all" din repertoriul lui Whitney Houston si am fost siderat, nu am crezut ca aceasta piesa poate fi cantata si altfel decat o stim cu totii. Ei bine, Elena Carstea a demonstrat ca se poate, am ramas mut de uimire in fata unui asemenea talent, o voce pur si simplu ravasitoare! ) Dar sa revin , voiam sa vorbesc despre faptul ca m-a "izbit" filmarea ei din 1993. Doamne, cum arata! Ce fatza frumoasa avea! Oare s-o fi gandit atunci ca acea frumusete a chipului se va stinge intr-o zi? Si-o fi trecut mana peste fatza, gandindu-se cat este de tanara si frumoasa? Nu prea cred, nu avem timp cand suntem tineri sa ne preocupe asemenea ganduri, cu toate ca asta ne-ar face sa pretuim totul mai mult. Mai degraba cred isi privea aparitia fizica ca pe un dat ce i se cuvenea, asa sunt mai toti tinerii, nerecunoscatori fata de darurile cu care ii inzestreaza natura. Ne trezim abia atunci cand totul este aproape sfarsit, daca nu pierdut definitiv, traind nostalgia unor vremuri care nu se mai intorc, un timp in care am fi putut fi fericiti, doar sa fi deschis ochii mintii si inspre noi insine. Dar suntem atat de ocupati! Si e pacat ...

Iata filmarea despre care vorbeam:


Si o piesa audio mai putin cunoscuta, dar impresionanta:

Elena Carstea - Trecatori de-a lungul vietii ..





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu