Stefan Aruxandei ... ganduri

duminică, 1 noiembrie 2009

"THIS IS IT"

Am fost ieri la cinema sa vad "This is it" - un film despre o megaproductie, film care ne face martori la construirea unui show unic, ce-ar fi urmat daca ..... ! O muzica fantastica, care se va situa intotdeauna in afara modei, varstelor, generatiilor, pentru ca este mult prea mare muzica lui Michael Jackson pentru a putea fi categorisita in vreun fel! Sunt multe discutii, este sau nu este Michael in acele imagini? Din punctul meu de vedere, omul din film era mult prea "in vana" ca sa moara doar dupa cateva saptamani din cauze naturale. Una peste alta, in film sunt momente foarte emotionante. La final am vazut in sala de cinema copii care plangeau!




Un comentariu:

  1. Si eu am fost la "This is it" si am fost impresionata. Am avut senzatia ca ma aflam acolo, alaturi de Michael, de echipa lui... Sincer? Pe mine nu m-a facut sa plang acest film, fiindca am plecat de acolo cu senzatia ca a fost celebrata viata lui Michael nu moartea. Viata lui insemnand tot ceea ce reprezenta conceptul de show. Si eu m-am gandit ce-ar fi urmat, daca... A fost impresionant! Si da, ai dreptate Stefan, Michael nu arata ca un om care ar fi murit din cauze naturale. Pur si simplu cred ca a fost omorat. Voluntar sau involuntar. Acum chiar nu mai are nicio importanta! Dumnezeu sa-l odihneasca pe Michael... Stii? Cand am iesit din sala ma intrebam: oare omul asta o fi avut vreodata o vacanta? Era doar o intrebare... Retorica desigur...

    RăspundețiȘtergere