Stefan Aruxandei ... ganduri

duminică, 8 martie 2009

LAURA STOICA - "DIRECT SPRE RAI"

Acum 3 ani Laura Stoica, Cristi Margescu si copilul lor nenascut ieseau de pe scena vietii
.

" Da, Doamne, cantec,
Da, Doamne, vers,
Sa port credinta mea

In univers!"


Si Dumnezeu i-a dat Laurei cantec, i-a dat vers, sa-si poata purta credinta in univers, asa cum tulburator canta in 1990 la Festivalul de la Mamaia.
Apoi a cantat " Un actor grabit", destinul a facut ca ea insasi sa devina actrita, insa una care a parasit decorul si scena brusc, violent, in plin spectacol!

29 octombrie 2005 - Laura & Cristi - "Poveste de dragoste" la Surprize,Surprize

Ne este dor de tine, Laura!

... si ati plecat direct spre rai

5 comentarii:

  1. In seara asta mi-a venit dor de Laura...nu stiu de ce, pur si simplu.Poate ca ma regasesc in versurile ei, poate ca viata ne ofera la toti si bune si rele, iar cand sunt mai multe rele, devenim nostalgici. I-am ascultat din nou cantecele si dupa atata vreme, mi se par atat de recente, de adevarate si profunde.Azi, aici, undeva in coltul asta de lume, eu, nu am uitat ca Laura exista. Si va fi mereu...si in sufletul meu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Mihaela,

    Vorbele tale ar fi bucurat-o mult pe Laura, asta stiu sigur. Muzica Laurei va ramane peste ani, nu-si va pierde in timp valoarea. N-o sa ma crezi daca iti spun ca atunci cand a aparut mesajul tau eu tocmai scanam niste fotografii de-ale Laurei. Voi posta in curand un clip realizat din acest colaj de fotografii (aparute intr-o revista in 1999) pe un remix de club, necunoscut marelui public, al celebrei piese "Un actor grabit". Sper ca va fi o surpriza placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. superbe si pozele postate si clipul.laura va ramane in sufletul meu etern.chiar daca n-am intalnit-o in viata,acum simt ca o intalnesc cu fiecare cantec...f curand ii voi dedica un blog special pentru ea unde voi posta poze,articole,piese inedite si multe multe alte surprize.astept pe toti fanii ei!muy pronto voi anunta si adresa blogului.(asc ai fost las...ma emotioneaza f tare piesa asta,e perfecta)

    RăspundețiȘtergere
  4. http://laurastoicaforever.blogspot.com/


    PENTRU LAURA SI PENTRU TOTI CEI CARE O IUBESC,TIN LA EA,O RESPECTA SI O APRECIAZA.

    RăspundețiȘtergere