Stefan Aruxandei ... ganduri

luni, 23 martie 2009

Pentru studentii la Masteratul de Comunicare si Relatii Publice

Salut,


Stiu ca e o problema faptul ca pe site-ul www.comunicare.ro nu exista cursul "Analiza imaginii organizatiilor" , iar asta in conditiile in care cei care inca nu si-au ridicat cursurile pe CD de la facultati nu au de unde sa-si procure cursul. Mai mult decat atat, studentii fara acest curs sunt pusi in situatia de a nu-si putea pregati referatul la aceasta materie, obligatoriu pentru a putea intra in examen, referat care trebuie predat pana la data de 30 martie, cel tarziu.
Asadar, vazand multe mesaje pe forum in acest sens, m-am gandit sa vin in sprijinul acestor studenti. Cine doreste cursul "Analiza imaginii organizatiilor" poate sa-mi lase un mesaj aici, pe blog, cu o adresa de mail, unde sa poate primi cursul, sau sa scrie direct pe adresa: analizaimaginiiorganizatiilor@gmail.com

IMPORTANT DE RETINUT:

Tin sa precizez sa si eu sunt student la acest masterat, deci nu reprezint facultatea, NU vorbesc oficial in numele nimanui, ci doar in numele meu, fac asta doar pentru a veni in sprijinul colegilor, total dezinteresat. Iar adresa de e-mail de mai sus am creat-o eu pe gmail, pentru a nu folosi adresa mea personala.

Toate cele bune! Bafta!

Stefan

17 comentarii:

  1. Buna ziua,
    As dori si eu cursul de la Analiza Imaginii Organizatiilor.
    E-mail: laura.bucur@yahoo.com.
    Multumesc frumos

    RăspundețiȘtergere
  2. buna ziua. te rog sa-mi trimiti si mie cursul de Analiza Imaginii Organizatiilor la adresa de mail gabi_popa82@yahoo.com. Multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca tot vrei sa ne ajuti cu acest curs, te-am ruga sa ne ajuti daca stii si cu modalitatea de trimitere a referatelor. In cazul in care ai citit mesajele studentilor SNSPA, vei vedea ca problema nu este numai cursul in sine, ci si modalitatea de trimitere a referatului. Domnul profesor a specificat clar in ziua videoconferintei ca referatele nu se primesc pe adresa dansului de e-mail, ci prin optiunea "trimite referat" de pe site. Intrebare: cum sa la trimitem daca functia de pe site este dezactivata? As dori un raspuns sau macar asistenta sau asistentul domnului profesor sa raspunda la toate aceste nelamuriri pentru ca ne vom trezi ca nu intram in examen si nu este VINA NOASTRA! Te rog daca se poate sa-mi raspunzi pe una din adresele: oana.silvia2008@gmail.com sau wildrose_oc@yahoo.com. Daca esti student SNSPA si faci cursurile la Bucuresti, ar trebui sa stii...poate ne lamuresti si pe noi. O zi buna!!! Astept un raspuns.

    Oana Silviana Craciun
    Constanta

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua,
    Aceeasi rugaminte de a-mi expedia si mie cursul de ,,Analiza Imaginii Organizatiilor" la adresa geo_davi23@yahoo.com. Multumesc mult.

    RăspundețiȘtergere
  5. doresc si eu cursul,iar daca poti sa imi dai cateva indrumari pt referat,ti-as fi recunoscatoare..te-am vazut la examene,dar nu am stiut ca poti fi asa de dulce!cristinacotorcea@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumim mult pentru deschidere si pentru oportunitate. Accesul ciudat (caci nu-l pot numi altfel) la cursuri e una dintre marile probleme de comunicare ale unei Facultati de ... comunicare!!
    Si eu as vrea cursul, daca se poate... Multumesc, Mihaela

    mihaelakarinast@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna, trimite-mi te rog si mie cursul

    stignei_raluca@yahoo.com

    Multumesc mult de tot, Raluca

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna
    am si eu aceeasi rugaminte: cursul la Analiza Imaginii Organizatiilor.ramona_ya2000@yahoo.com.Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna
    As vrea si eu cursul la Analiza Imaginii Organizatiilor. Multumesc anticipat!
    georgiana_bnc@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  10. buna...te rog, vreau si eu cursul. esti genial cu acest blog :-) daca vrei si dc poti - pe adresa luiza.cretu@yahoo.com. Daca ai sti cumva si un numar de telefon al domnului profesor de la aceasta materie as apecia maxim; as vrea sa fac dizertatia la aceasta materie si nu stiu cum sa dau de profesori, din pacate nici timpul nu-mi permite.

    ms frumos

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna Stefan,

    Iti adresez aceeasi rugaminte referitoare la trimiterea suportului de curs, totodata multumindu-ti pentru disponibilitate.

    Adresa mea de contact este laura.matei@brandson.ro

    Te rog sa imi spui daca iti pot returna favoarea :)

    Laura

    RăspundețiȘtergere
  12. Doresc si eu cursul pe adresa conpet@conpet.ro

    RăspundețiȘtergere
  13. Te rog sa imi trimiti si mie cursul la adresa andrada_vlahu@yahoo.com.
    Multumesc,
    Andrada

    RăspundețiȘtergere
  14. Salut!

    As vrea si eu, te rog, cursul acesta minunat.
    Adresa mea este catalin.dobre@crisaccounting.ro.

    Merci frumos!

    Catalin

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna dimineata!

    Vreau si eu te rog cursul la adresa daniela_dinutz@yahoo.com.
    Multumesc,
    Daniela

    RăspundețiȘtergere
  16. Te rog, trimite-mi si mie cursul isabel_buganu@yahoo.com.

    Multumesc mult!
    Isabel

    RăspundețiȘtergere
  17. salut, am si eu nevoie mare, urgent, de acest curs. iti raman datoare. Daniela

    adresa mea este danielagpf@yahoo.com.au

    RăspundețiȘtergere